مقایسه سرامیک مات با براق
مقایسه سرامیک مات با براق
چهار شنبه 5 خرداد 1400 ساعت 9:25 | بازدید : 113 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

 

در مورد رنگ چینی و سرامیک هم باید گفت که با توجه به نوع لعاب، رنگ چینیها معمولا شفافتر و درخشانتر است. . شما می توانید از کاشی ها داخل نما ساختمان، کفپوش حیاط، کفپوش اتاق ها، کفپوش آشپزخانه، کفپوش سرویس بهداشتی و حمام و … وقتی صحبت از مقاومت می شود، سنگ طبیعی در ردیف اول قرار می گیرد. مقاومت ظروف چینی بیشتر است یا ظروف سرامیکی؟ ظروف چینی در مقایسه با ظروف سرامیکی نازکتر هستند. با توجه به ویژگیهای ظروف سرامیکی و چینی، ممکن است این تصور ایجاد شود که انتخاب ظروف سرامیکی کار درستی نیست. همانطور که در طول مقاله متوجه شدید، میتوان مطرح کرد که بهطور کلی قیمت انواع کاشی با توجه بهاندازه، رنگبندی و طرح، جنس و کیفیت آن برآورد میشود؛ بنابراین با توجه به این موارد لیست قیمت انواع کاشیها به همراه قیمت لحظهای آنها خدمت شما ارائه میگردد.جمعبندیهمانطور که در طول مقاله متوجه شدید کاشیها با توجه به کاربرد و میزان فشار و اصطکاکی که دریافت میکنند درجه مقاومت متفاوتی دارند.

 ظروف سرامیکی میتوانند گرما را به مدت بیشتری در خود نگه دارند، به همین دلیل لیوان یا ماگ سرامیکی در مقایسه با لیوان چینی بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند. ظروف سرامیکی اگر بهدرستی و با لعاب باکیفیتی پوشانده شوند، میتوانند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند و مقاومت خوبی دارند. همانطور که اشاره شد، ظروف سرامیکی مقاومت نسبتا کمتری در برابر ظروف چینی دارند. در مقایسه، ظروف چینی طعم غذا و نوشیدنی را تغییر نمیدهند و نفوذپذیری کمتری دارند. ظروف سرامیکی به دلیل تخلخل فراوان در مقایسه با ظروف چینی سبکتر هستند و در عین حال قیمت مناسبتری دارند. قیمت کاشی و سرامیک در شهر ها و مناطق مختلف ، متفاوت است اما معمولا از متری 40 هزار تومان تا 150 هزار تومان بر اساس طرح و درجه های مختلف عرضه میشود. یکی از دلایل استفاده گسترده از سرامیک تنوع بالای آن از لحاظ رنگ، کیفیت، مدل و طرح می باشد.

یکی از جذابیتهای بصری کاشی و سرامیک تنوع بی نظیر طرح و رنگ آن است که شما از این حیث حتی ممکن است دچار سردرگمی هم بشوید. . موقع شستشوی ظروف سرامیکی مراقب باشید تا لبپر نشوند و ترک نخورند. امروزه سفارش انواع کالاها از جمله کاشی و سرامیک بصورت اینترنتی باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی و بدون از شلوغی خیابان ها و ترافیک اقدام به خرید نمایند. سفارش عمده کاشی و سرامیک از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

اگر ظروف سرامیکی باکیفیت باشند و در تهیه گِل آنها علاوه بر خاک رس از ترکیبات پیچیدهتری هم استفاده شده باشد، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. زمان آغاز لعاب کاری که امکان ضد آب کردن و همچنین نقاشی کردن و زیبا سازی ظروف و سفال ها و تهیه کاشی را مقدور می کرد به حدود ۵۰۰۰ سال پیش می رسد. با شناخت مواد اولیه و روش تهیه آنها شما میتوانید با کاربرد آنها نیز آشنا شوید. همانطور که اشاره کردیم، هرکدام از این ظروف کاربردهای مختلفی دارند و لازم است با شناخت درست و با توجه به نیاز خود خرید کنید. همین تفاوت، کاربرد آنها را نیز متنوع میکند و شما بر اساس نیاز خود میتوانید آنها را خریداری کنید. فرقی ندارد. با توجه به نیاز شما هر دوی این ظروف کاربردی هستند. در هنگام خرید کاشی و سرامیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ خرید عمده تنها برای نمایندگیها و شرکتهای توزیع کننده مناسب است.

اگر شما به عنوان یک پیمانکار فعالیت میکنید میتوانید کاشی و سرامیک را به صورت عمده خریداری کنید. کف سالن مسکونی باتوجه به زیبایی و گیرایی که باید داشته باشد میتواند براق باشد. سرامیک کف مات بسیار مناسب خانه های بزرگ و سرامیک براق مناسب برای خانه کوچک است تا با انعکاس نور خانه را بزرگ تر نشان دهد.

سرامیک کارهای حرفه ای مهارت زیادی در نصب کاشی و سرامیک دارند و با کمترین میزان هدر دهی، کار را اجرا می کنند. .

 

کاشی و سرامیک کاری مراحل و الزاماتی دارد که هنگام اجرا و به منظور داشتن یک کاشی کاری یا سرامیک کاری تمیز و حرفه ای باید مدنظر قرار گیرند. اگر از نمای سنگی بیشتر استفاده کنید، بهتر است آن را بر روی کف یا در محل هایی که رطوبت کمتر دارند استفاده کنید. 

 



برچسب‌ها: مات , براق , سرامیک , کف ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 24
:: بازدید سال : 101
:: بازدید کلی : 463